5 inlägg

Hej, mitt 5 inlägg för idag XD haha jag har inget bättre/roligare att göra, ska göra So provet på måndag istället. Jag sitter framför TV, tittar på simsons XD pause just nu. sitter i en sakosävk insvept i täcket, fryser skit mkt ^^ Aja ska be pappa sätta på värmen i mitt rum! Han är inte hemma nu så ja får sova med 2 täcken varmt är de iaf <3
Jag var på Hööks igår och bytte mitt vita schabrak, haha ni behöver inte förstå XD

Det slutar nu, ska gå o lägga mej halv 10 idag! eller ska börja göra mej iordning då, och så ska jag läsa 15 minuter

Nyårslöften

Med mamma:
 1- springa minst en gång/vecka  ¨
 2- läsa 15 minuter varje vardag
Innom skolan:
 3- kämpa mer innom allt 
 4- bli bättre på HK (med helena & emma <3)
 5- gramatiken på Sv & Eng 
Fritid:
 6- vara mer med Bella <3<3<3<3
 7- gå och lägga mej tidigare
 8- på måndagar åka dit och hem senare + sköta Wurre mer !! <3

HAR NI NÅGRA ROLIGA NYÅRSLÖFTEN SOM NI VIL BERÄTTA OM, SKRIV EN SÖT KOMENTAR 
 

OCH GLÖM INTE KOMMA MED FÖRSLAG TILL TÄVLINGEN!, HAR FÅTT ETT JÄTTEBRA FÖRSLAG FRÅN EMMA MEN VILL GÄRNA HAR FLER SÅ JA KAN VÄLJA
=) tack på förhand <3<3
Tävlingen kommer ni få veta om nästa vecka tror jag:)

GODNATT ska gå och lägga mej nu så är jag ingen ZOMBI imorn <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Gaad va bra löften du har då, själv kommer man ju inte på ngt bra.

men tur iaf att vi räddade sockerkakan innan den blev för bränd... :) vi måste nog fortsätta jobba med HK-löftet, haha :D

2009-01-15 @ 17:06:35
URL: http://emmqsdagbok.blogg.se/
Postat av: mikaela

tack emma <3<3 men de e bara o komma på vad du behöver göra :P

2009-01-15 @ 19:00:07
URL: http://miklalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0