Dagens bild:

här kommer dagens/helgens bild

jag hatar att isjörnararna blir utrotade asså de e sjukt sööta <3 mitt favoritdjur som man inte kan ha som hurdjur.
Men jag fattar inte att man kan sova i ett halv år lixom. trååkigt liv!

Vad gör ni för att somna?
Jag brukar tänka på vissa personer som gör mig lycklig och betyder väldigt mkt för mej! Tänker inte nämna namnen!
 har en speciell musik på. (favorit skivan som ja har somnat till i 2 år nu tröttnar aldrig på de låtarna, jag lyssnade på en annan skiva med annan slags musik å då kunde ja inte somna! hahaa, lite konstigt.)    
och typ kurar ihop mej till en liten boll, SE UPP ja sparkas om jag ligger brevid nån XD, o ja pratar i somnen !!
skriv en komentar och berätta, de e jättekul o veta!! kanske nån kan komma på nåt som får mej att somna lättare!
puss <3


Kommentarer
Postat av: Jag, du vet

2009-01-19 @ 19:15:52
Postat av: Jag, du vet

Okej. Jag bara gråter om jag ska lyssna på musik när jag ska sova, blir liksom så där hemskt nostalgisk och vill att allt ska vara som när man var sådär 4-5 år och inte kände stress, press eller aja. Men jag brukar bara slappna av och ibland när jag blundar göra cirklar med ögonen... man känner sig ganska hypnotiserad då och så somnar man.

2009-01-19 @ 19:24:38
URL: http://freewebs.myfundator.com
Postat av: mikaela

okej, konstigt, men ja fatta inte de me ögonen XD

2009-01-19 @ 21:22:32
URL: http://miklalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0