Damp internet!

Hej, inen uppdatering på några dar! Förlåt så myket. men internet har inte funkat för att pappa skulle göra nåt med datorer till mammas förtag o så tog de upp hela internet :( men nu ska jag blogga super mycket med start imorgon! det bli kortfattat om dagarna som jag inte skrivit om ! och såklart en dagens bild till varje xD ni frå faktist stå ut, jag tycker det är jätteroligt

Söndag: STALLET!, skötte Wurre, hade skitkul :)

Måndag: vanlig dag, ridning, när ja kom till stallet så var inte Rajla där ?? seriöst jag sprang runt o tja hitta henne inte !!
:( Hon var ju dålig så nu är hon på ett bra ställe i himlen ! SAKNAR DEJ RAILJLA !!! <333
JUSTE fick rrida Mariska =D skitkul :). och jag fick höra: Du o Mariska passar perfekt tillsamman!,, haha :)

Tisdag: ERIKSDALSBADET! skitkul, det var några tjejer från min underara klass som följde med, Ver mest med älsklingen Anna <3. de andra dissade oss, asså vi stog och väntade på de vid den bli rutshkanan och när de kom så sa de HEJ! och spran iväg! bra kompisar!
aja den vita var helt klart bäst, eller att vara utomhus det var skitskönt, asså det var kallt om huvet men skitskönt att ligga och det var jättevarmt i vattnet där (känndes det som i alla fall)
Juste när anna och jag stog ikö till den Blåa rutshkanan så kom så här : | || |en kille, jag och anna, dens första kompis!  
Och den andra kompisen (vi döper  honom till Sten!! XD) så sten förökte komma förbi oss, men jag och anna stog och typ tryckte armana mot väggarne så att han inte kunde komma förbi! o de var typ 2 år MINST äldre än oss!! dagens höjdpungt asså ;) hah men de bara efter han inte kom föri : Låte de gå före! asså om jag föröker tränga mej igen kommer hon slå till mej!! (de mena mej asså) haha, ser ja verkligen så våldsam ut! haha, ja var faktist nära på att göra de XD. och så sa han: asså jag ska åka med bar rumpa så om ja inte får gå före så kommer ni inte få de det! O anna bara : OMG! stackars oss ( tror jag de va ungifär! ) Hahaha, när vi kom ner då typ dampskratta vi hela tiden!! hahah :)
Flumma med anna hela dan efter =D MÅSTE GÖRAS OM

(okej, de här liev då inte så kort men ändp, de var viktigt att berätta!!)

IDAG: vanligt, skola, piano, tvärflöjt (ska visst spela solo på en låt som heter "för kärlekens skull", med gitarkomp från nån erik!) Jippi lixom, för typ miljoner människor!! kommer ju VÄRKLIGEN att gå ! <33
Var med anna <333 i Täby C och ööpte prisent till Bella <33333 o evengeline! (tror de stavas så) hema hoss henne åt vi hamburgare, glass och spelade på datorn :P hah sen va de dags att bli hämtad!! 

Sitter o pluggar nu, så sov sött allihopa! <33

Inge dagens bilder nu. hiner inte. men gör de imorn<33

Kommentarer
Postat av: Anna

Asså det var verkligen bästa dagen detta år! Asså tisdagen på Eriksdalsbadet :) Haha asså shit va de killarna vart ägda!!

2009-01-29 @ 15:48:16
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0