denna vecka

Nu kommer planen för denna vecka, skriver adrig in skola på alla dagar de är för ddå ser allt så tråkigt ut!

MÅNDAG:  rida <3 och plugg
TISDAG: plugga
ONSDAG: ANNA <3, utväcklingsamtal :( Laserdome med klassen =D  SLUTAR 11.15 =D
TORSDAG: Sofia <3, plugga!
FREDAG: typ inget, slappa! nån som vill göra nåt??
LÖRDAG: RIDA :) vara i stallet hala dan .) julia kanske följer med :)
SÖNDAG: kanske följer med julia till stallet. ska fråga XD haha , ska försöka springa med mamma oxå! och kanske louise!

Japp det kommer bli min vecka

FAVORITDAG:  ONSDAG!! pga. laserdome & Anna <3 (Tosdag, Måndag & Lördag är självklart bäst också <3)
HATDAG: Tisdag! inget att göra idag!, fast hela veckan verkar bli kul =)

Nu kommer de hämska Läx schema:


MÅNDAG: SO PROV !!!!!!! pluggar som en galning (gick tillräckligt bra för mej TYCKER JAG!!)
TISDAG: SO, TY
ONSDAG: SV, EN,
TORSDAG: TY, EN
FREDAG: kanske NO ? Matte ?

LÖRDAG: kanske NO ? Matte ?

SÖNDAG: kanske NO ? Matte ?

Någon av fre, lör och sön ska jag jobba matte :(  kanske mer men de kommer inte komma upp !!
puss


STOLT! ska gå och lägga meh nu 22.00 =) skitbra ju jag har typ gott o lagt mej vid 13.00 varje dag i 3 veckors tid så JIPPI !!!!!!!!!!!!!!!! stolt! hahah XD
puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Onsdag kmr också bli min favvodag (H) älskar dig mikki (H)(H)

2009-01-20 @ 22:05:11
Postat av: erika

Mikkis är sötast :) Hehe jag vinner snart xd

2009-01-21 @ 20:48:02
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hitils är verkligen onsdagen den bästa (H) Det var så sjukt kul......... flum (H) haha ingen fattar säkert det roliga me pausen ^^,

2009-01-21 @ 21:40:48
Postat av: Mikaela

FRÅN ANNA ??

om de e de så fattar jag iaf <333333

2009-01-21 @ 22:06:54
URL: http://miklalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0