Heldag på stallet

Jag har varit på stallet hela dagen. asså å vad ja älskar Swarlings, haha  alla är sjukt snälla ! Jag o Clara typ orstade alla vita väggar! Mäst vita väggar och största boxen oxå typ! JIPPI, men asså vi blev as nöjda när vi var klara för alla väggar var vita, helt vita! asså va fint de va, o Woerving stog och frustade, asså va glad men blir!
Jag fick rida Gello, söta Gello som typ inte kan galopera med bakbena! haha men ja kämpade, men de gick inte, aja vill rida nån annan nästa gång men snart får ja inte rida Gello längre!

Okej, när ja kom hem vid helv 6 badade ja Jacussi med Madeleine, blev bråk som vanligt XD. Sen hade pappa gjort gättegod mat! <3 Nu sitter jag här och glor på körslaget, inte så kul menmen, jag har typ bara 1,2,4,6 å några till som ja inte kännner till XD !!
SÅKLART har jag spelat PS1 ida oxå, ja e seriöst beroende <3
Körslaget har presis slutat, haha Nannes team åkte ut. Någon som har nån idé vad man kan se på nu ??? Aja ja får väll spela mer PS1 =D Det är en liten grön drake som ska göra massa banor, och ja fick igång det från det sparade så nu behövde ja inte börja om från början!


Min desingn är inte så jättefin men den ska bli när jag har lärt mej lite mer. och så ska jag göra en jätefin Header oxå!! :)
pusspuss <3



FIN BLOMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0