Hoppning

asås jag vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik så det fick bli denna XD
Japp här kommer min dag

Imorse hade vi sovmorgon hela klassen :) jippi, jag kom upp ur sängen när de andra gick. kl 8 typ ^^ åt frukost och sen blev allt JÄTTE STESSIGT!! aja vi hade data först så de gick ju bra, träffade anna på vägen till skolan och fick typ springa XD! aja kurt va sen som vanligt, det gick iaf jättebra för ja o tara kom till fredagens lektionspogram!
På hemkunskapen så gjorde vi Pizza, min blev udda SÅKLART! men asså den va skit god! har att göra pizza i läxa tills nästa tisdag oxå.

Jag gick hem och åt lite mellanmål och sen gick jag ut och Hoppade med Mimmi! <33 De gick skitbra hon klara 3 pinnar typ 15 cm tror ja =) skitduktigt och så klara hon ett stuts hopp med ett kors på 15 cm oxå =D Anna du ska få ha henne imorn :) hahah MIMMI ÄR BÄST !!! ska lära Dissi imorn, ska hon minst komma över den första pinnen som är på typ 3 cm, hon klarade inte det igår. 

Aja sitter här nu och pluggar SO  ska lägga upp mitt skema för veckan sen <3<3 lite sent menmen, bättre sent än aldig! <3



Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Jaa, det gick väl okej, men jag gjorde det i torsdags...Jag kanske kanske kanske kommer att få underkänt!!!

2009-01-20 @ 19:16:22
URL: http://belsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0