IKEA <3

ska snart åka till ikea och köpa lite nya möbler, å jag ÄLSKAR att inreda, handla o få välja själv, va ju me mamma igår o handla mat de va oxå kul för  då kommer de ham saker som man tycker om ! ! =D ÅÅ ja längtar värkligen tills mitt rum är klart! asså så kul att få, måla, inreda BESTÄMMA, m.m. ska ha en lila vägg och rästen vita, lila gardiner, Älskar min säng!!!! Juste har ju  toan oxå som ja ska få inreda, haha ska ha EGEN spegel! ååå LOVE IT !!

Jag fick ju äta skit mkt potatismos ida på lunchen, pga vissa <3<3 haha, det kändes som jag hade patatismos ända upp i halsen, det låg lager på lager upp till halsen! haha. men när ja kom hem så blev de fika, nyttigt men de va gott VARM SAFT !!!!!!!! <333333333333333333

Nu sitter jag här och kan inte komma vidare på ps1 Croc ! har fastat på en sak o dör typ hela tiden ! man måste hoppa JÄTTELÅNG o de kan inte min sööööta drake <3 enligt mej! får kämpa lite till, KOM IGEN DÅ !!

Ska fortsätta nu! pusspuss, skriver och lägger in lite bilder på de ja fick (om ja kan vill säga, jag har INGEN kamera, och INGEN kamera på mobilen heller :(, ska se om de finns bilder på ikea:s hämsida!!) Pusspuss <3


Kommentarer
Postat av: elli

haha, croc ;)



2009-01-16 @ 18:44:09
URL: http://ellibelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0