Kort..

Har ju in te bloggar på länge så här kommer en kort version av torsdag - lördag

Torsdag : slutade tidigare pga. att vi inte hade musik. och sen var ja me sofia <3<3<3 hela dan :) hade skitkul,, Och SÅKLART hoppade vi med kaninerna :P
Jag bokade ridläger me Julie på gotland kl 11 idag också :) ska bli skitkul, 7 dagar JIPPI, han de inte bli augusti NU!!!???

DAGENS BILD:

Älskar dessa blommor


Fredag : Var med Julia i Täby centrum! jag köpte ett par nya jeans, okej två par, men jag ehöver det. min gamla holler på att spricka på ett ställe där de INTE ska spricka! tyvärr ingen hoppning då!

DAGENSBILD:

TILL MÅNGA <333333333333333333
men speciellt dej min sötnos som had esönder mitt B !! <3<3

Lördag : Stallet. självklart! Red Woerving <33333 min o Claras lilla älskling <3, Julia kom och tittade på när jag red. Det gick jättebra tills gunilla sa : GALOPP, Ni får galopera på jortsidorna! då blev han som galen och  gick inte att holla igen. ja skulle börja galoera vid M men han börja innan jag ens hade kommit ut på spåret, UTAN ATT JA GJORDE NÅT !!
ska tävla på honom om två veckor :) vi får vällse hur de går, Jag har varit skitstolt över mina andra resultat på andra KM tävlingar. Även fast jag kommit sist båda gångerna!

DAGENS BILD: 

Vukaner är läskiga men ändå lixom Coola, lixom , ni fattar <3<3

Jag o Clara skötte Wurre <3 efter vi hade ätit, vi åkte hem vid ungifär kl halv 6!

Hahah Clara skulle gå nerför en backe och, hahah, det såg skitkul ut , hn ramla TYP skit många gånger! hah, läs hennes blogg, MIN FAVORTIT!! : http://woerving.blogg.se/ Eller hon har en bild blogg också och hon är JÄTTE duktig på att ta kort! http://ackela.blogg.se/


Ska fortsätta mulera nu <3 och sen sak jag läsa min bok! till typ 12 eller längre. Jag harr typ skit många serier ja ska läsa men mellan 3 TJOCKA !! och 13 böcker i varje serie! haha, ska jag hinna innan sommaren


Juste måste bara berätta: Vi ska ha NO prov på fredag och då ska vi få ha fusklappar!! haha,, de var vår No lärare som besämde de, aja de va inte det men, Om jag inte får alla rätt så får ja inte krama Anna på en HEL vecka, OCH ANNA FÅR INTE KRAMA MEJ ! (hah kom på värsta bra grejen! om du kramar mej så blir det en vecka till XD puss till min söta anna,)


sov gott allihoppa! <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Vadå för fusklappar?!?! Haha, många Dagens Bilder....

2009-01-25 @ 09:54:55
URL: http://belsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0