Korvgrillning på landet

Hej. asså va sur ja blev imorse, ja hade tängt blogga på vägen till landet men SÅKLART så dampade datorn! det bara: det gick inte att starta 5 olika altenativ, vi prova alla men de funka inte! Aja satt o gjorde engelskan istället, ska ju rida imorn så då hinner ja inte så mkt. Jag skulle ju egentligen plugga me en kompis i stallet asså på stallet! men de blev ju inte av för vi skulle åka till iskallt landställe och fira  farmors födelsedag, 78 år tror jag! GRATTIS! de blev inte korvgrillning för de va så kallt ute men god mat blev de såklart :) Men de va kul o träffa släkten igen, vi spelade kort medans några läste Dragonball en skitbra manga serie. sen orkade ingen spela mer så vi titta på simsons, de enda som typ gick på tv. Jag och Ville gick ner o kastade sten på isen. -LIV- 
Jag frågade kurt om jag fick se mitt oförbredda matteprov igår. såklart hade jag glömt att skriva namn, hah amen visste direkt vilket som va mitt pgav att ja gör mina "rit uppg" väldigt konstigt! aja jag fick 27/30. fettbra ju =D  Skicka gärna en komentar vad du fick oxå (om du vill) <3

Nu sitter ja med ps1 och skriver detta inlägg såklart XD ska fortsätta nu, De är skit kul !!!!! beroende ! :P
pusspuss Juste skola imorn ska försöka komma isäng kl 9 o typ ligga o läsa en stund, vill så gärna börja på twighligt !<3


Kommentarer
Postat av: Teres

FÖRLÅT!!! att ja int hann tidigare men d lät jättemysigt!!!



Puss puss<33



Teres

2009-01-11 @ 20:51:51
URL: http://teses.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej! haha e du Louise Sjölunds kusin? :D

hälsningar Jenny, hennes kompis :)

2009-01-22 @ 01:33:28
URL: http://nattkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0