Laserdome :)

Jag som ni såg på mitt schma så skull ejag va vara med anna <3, ha utväcklingsamtal och åka till laserdome idag! japp nu kommer en lite mer detaljrik beskrining

Som vanligt blev det skit stressigt imornse! Ja kom i tid iaf. vi sluta 11.15 pga. utväcklingsamtalen !! =) det var sista gången vi sluta 11.15 på onsdagar :( synd det ärä skitskönt!
Aja efter det så gick vi hem till mej och hoppade med mina kaniner! Mimmi klara en jätte svår bana (enligt mej!) och dissi klara banan, hon vägra hoppa i måndags.

Sen gick vi till skolan och mitt utväcklingsamtal gick jättebra :) mina svar lät typ bara "JA A" sen gick vi hem till Anna och typ spela pet spelat på facebook! Det är skitkul, alla ni som har facebook pröva det!! Vi åt lite fil/mjölk med flingor, som mellis, åt en jättegod toast macka till lunch, inte bästa lunchen men asså kötullarna var slut! :(

Sen åkte vi me hala klassen till laserdome seriöst va kul de va! Jag var i det gula laget, vi kom först en gång och tvåa an gång! asså stolt över vårt lag! Japp alla som inte varit där åk dit ! skitkul!! <3<3

Nu när jag kom hem och satte mig här så råkade jag lägga till 3 kontakter på msn och ja typ dampa på den ena!

Ungifär så här på den första:
han- hej :)
jag- hej,, vem är du?
han- ........ (tänker inte nämna några namn)
jag- vf la du till mej?
han- för att jag ville!
jag- det är inget svar!
han- JO!
jag- NEJ!
han- men jag la till dej för att jag ville ha dej på msn!
jag- men känner du mej??
han- nej men ja ville lägga till dej!
jag- jag vill inte ha några kontakter på msn som jag inte känner så jag kommer ta bort dej!
hen- nejnejnej
jag- jo jo jo !
han- NEJ!
jag- jo hejdå!

Så tog ja bort honnom! (DAMP!!, seriöst jag blev skit sur!)

NÄSTA :
jag- hej, vem e du ?
han- hej, jag är den snygga killen i .....(en skola som ja inte kommer ihåg namnet på)
jag- mer ? vf la du till mej ?
han- för att du var med på den skumma konsekvensen med alla de där!
jag- ja vet! la du till alla eller ?
han- ja!
jag- aja jag vill inte ha några jag inte känner för "en person" berätta för mej om en hemsk sak, och jag vill inte att det ska hända mej!
han- vad var det då ?
jag- det tänker jag inte säga!
han- okej
jag- men asså om du inte vet vem jag är så kommer jag ta bort dej!
han- okej, gör det då!
jag- hejdå

Och så tog ja ort honnom också! aja han va iaf schstare än den första! ^^ den första var en riktig fjortis-typ!! 
Aja jag dampa inte på den andra iaf!! nu är det bara en kvar! ska veta vem han/hon är innan jag gör något!


ALLA NI FÅR LÄGGA TILL MEJ PÅ PEA, MEN INTE PÅ MSN!!!  VILL INTE ATT DEN SAKEN SKA HÄNDA MEJ!!, LÄGG TILL MEJ OM NI KÄNNER MEJ!!!! <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

mikaela , som vanligt ...... DAMP :)

chilla sötnos XD

2009-01-21 @ 22:06:07
Postat av: patricia the best

Från mej asså ! :D

2009-01-21 @ 22:06:48
Postat av: Mikaela

patricia sötnos!! denna sötnosen som INTE är söt! (till erika XD) kan inte sluta dampa ever !!

2009-01-21 @ 22:08:13
URL: http://miklalea.blogg.se/
Postat av: Cassandra

men du kan väl berätta vad det var som "kommer hända på msn"?

2009-01-22 @ 08:57:57
URL: http://cassandraholm.blogg.se/
Postat av: Emma

hallå, jag känner dig men har dig inte på msn. skicka mail! <3

2009-01-22 @ 18:48:12
URL: http://emmqsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0