PLAYSTATION 1

Jag sitter på golvet med datorn i en sakosäck framför mej! ja vet BRA JOBBAT! men asså pallar inte byta + att ja gillar att sitta på golvet. Det hjälper mej att tex. komma ihåg saker ell tänka. Ja, jag tänker på hur ja ska ha de i mitt rum! Ja fick ju ett rum som julklapp. okej ja visste innan att ja skulle få det men ändå. jag fick en säng med typ 140 cm, okej den är inte ny asså vi hade haft den på vårt landställe på Dyvik, den är jätte skön typ fjädring och JÄTTELÅG! nära golvet asså! det är ganska stökigt menmen, i vems rum e de nte det?? jag o mamma ska¨pka till IKEA och så ska aj få välja lite möbler ja ska ha! typ gaderob (nu har ja en liten som man kan rulla med korgar i o man ser rätt igenom den!) och så ska vi ta ut lite av andras saker ur rummet tex gamla Cd skivor o gamla filmer asså VÄLDIGT gamla, sånadär kassetband, de heter nåt typ hvs ell?? och ett fotbollsspel! sånt som fins i skolan fast mindre.
Aja till min rubrik. som sakt med datorn i sakosäcken tv framför och lyssnar på favorit låten! Jag har blivit beroende av PLASTATION 1.  1 lixom vem har de ?? Joo, jag har ! o de är SKIT kul!!!!! spelar ett spel som heter Crok tror ja ! vi hade kommit as långt o sparat men de e bara borta! Får ja väll örja om från börjanigen :( aja kul ändå!


Har varit med Elli efter skolan ida o spelat såklart XD haha <33


Puss<33 nu måste ja spela mer innan lets dans börjar! hörde att de va nån som skulle dansa till min favoritlåt Curling sue! Å Seriöst vad ja ÄLSKAR den låten !!!!!!! <3333 hoppas de inte åker ut !!§ HEJDÅ ALLA !!


Juste glöm inte att skriva vad ni vill läsa om !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0