PLUGGDAG!

Vi skutade skit tidigt idag:) 11.15 för att vissa skulle ha utväklingsamtal :) ja skla börja plugga inför so provet snart, Jag tror att jag ska göra provet påmåndag istället, då har a mer tid o plugga, får jag sitt o plugg ahela helgen eller nästan XD hela kvällarna iaf. eller så blir de så att jag gör det imorn om ja känner mej tillräkligt förbredd. Ska plugga efter vi har ätit, mamma beställer mat nu :) det bli Jakuniki SKITGOTT! ska läsa/ komentera några bloggar och sen ätaen till macka, okej ,, mellanmål innan lunch jättebra ja vet men ja var hungrig XD mitt bellanmål bestog av gott vitt bröd med massa nutella på MUMS! hare bra sålänge skriver nog lite till ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0