Plugg,plugg o mer plugg :(

asså seriöst vadmkt läxor vi har! aldeles för mkt!
Jag tycker att det gick bra på SO provet men de är ju inte jag som rättar, synd de för då skulle jag ju bara få utmärkt XD

Det va jätte kul och rida fick rida min älskarde Wurre, min o claras då XD haha <3 aja de gick jättebra han kändes som han gjorde innan skadan, och de av jättekul för ja va TÄT och fick välja vilka vägar vi skulla rida helt själv i trav =) och jag fick till en sån där underbar trav som är så sjukt långsam. Aja vi galoperade också, och efter jag hade galoperat 2 ggr så fick han jätte mkt framåtbjudning så ja kunde knaps stanna honnom! kul iaf!
Efter så skötte jag, tog bort några fläckar på den vita väggen =), ocg typ rycktade super mtk på bena, och sen så ficksade jag hovarna JÄTTE fint! med typ vatten, behövdes värkligen!! och hade hovolja på! han lev skit fin :) opps glömde sätt på täcket igen aja gunilla gör nog det eller nån annan :)

Ska läsa några bloggar och sen starta pluggandet! har skriftligt förhör på INÄLVSMAT!! seriöst ??? (A) typ 15 frågor och sen NO jippi några frågor ska vara klara tills imron,,,, mm,,,,,

Hare bra <3<3

Kommentarer
Postat av: c

sv; nope, men min syrra :)

2009-01-19 @ 22:02:35
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: erika

Fin blogg Mickis :)

2009-01-20 @ 15:44:23
URL: http://eejrika.blogg.se/
Postat av: clara

wiho! våran älskling <3 vad roligt att rida honom :) & duktigt att du skötte fint & tvättade väggen! :P <33

2009-01-20 @ 17:18:24
URL: http://woerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0