Pucko?

Jo imorse tängte jag innan jag gick utanför dörren att : IMORN ÖR DET FREDAG!
Och innan NO:n så frågade ja anna om vi kunde göra nåt i övermorgon då lär det såhär: 
 
 - Nej, jag har träning då! (ANNA)
 - men du tränar väll på torsdagar? (JAG)
 - Ja, asså i övermorgon. det är tisdag idag! (ANNA)
 - ÄR DET ???? Jag trodde de va måndag! (JAG)

Smart va ??? :P

Juste tog med matte boken hem, skulle göra matte läxan hade ja tängt (i skolan ja!) fatta ja tänker inte i skolan, ja o tara gör matte läxan på torsdag. Och då tängte jag på att jag skulle göra de 30 minuterna, men de kan ja inte göra för då kommer tara efter!! och så glömde jag MatteHÄFTET !!! BBBBBBBBBBBBRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAA gjort lixom !

Mitt schema kommer NOG ikväll annars nån annan dag XD
puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha mikki ^^. du är typ lika smart som jag :P

2009-01-20 @ 21:47:46
Postat av: Anonym

Haha mikki ^^. du är typ lika smart som jag :P

2009-01-20 @ 21:48:05
Postat av: Mikaela

vem ?

2009-01-20 @ 22:04:52
URL: http://miklalea.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 12:09:13
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0