Sovstund

Seriöst va de e skönt att sova. Jag gick o la mej kl 5 idag och gick upp nu, hade ingen ork kvar o plugga. När ja typ precis hade somnat kommer min syster o hennes kompis ner och gissa hur e låter? jo såhär: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHAHAHHAHAHAHHAHA !!!!!!!!! sen går de til min dörröppning och typ skriker KRACK KNACK!!!!!!!!!
damp asså o sen kunde ja ju inte somna om! de skulle typ välja tyg och står o skrattar o fnissar!! man bara TACK SÅ HÄMST MKT APA !


Aja asså kommer ni ihåg på dagis när de va "sovstund", Ja kommer ihåg! man sov på golvet med en filt och jag hade min Nallebjörn :) hahhah alltid samma varje gång. haha

Aja måste plugag nu, snart mat. puss igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0