Storhandling!

Hallojj <3. Jag har haft en vanlig skoldag, De flesta har gjort So provet nu men ja ska ju göra de på måndag, har jag hela helgen att plugga, ska plugga lite på stallet oxå!
Aja vi hade ingen musik så vi slutade kl 3. asså 1 timme tidigare, men vi kommer ha SKIT mkt So, imorn istället för körn, på måndag itsället för ensamblen/draman 1 timme JIPPI !!! Nej inte jippi, ja tycker inte om So!

Jag ooch mamma åkte och handla efter skolan, ja fick alla saker som ja har velat ha:) ska göra Varm saft imorn och god macka, Bästa mellanmålet!!!



Ska tippsa er om ett jätte god och nyttigt mellanmål! 
  
   Ingridienser:
Annanas
Kiwi
Vindruvor
Gröna äpplen

   GÖR SÅ HÄR:
skär annanasen, kiwin och vindruvorna i små bitar
Riv äppleran. Blanda ihop allt och ät =)

PS: jätte gott med saftiga äpplen och smartast med vinsruvor utan kärnor!
Gör lite varm saft oxå

Omg vad ja älskar varm saft :) de e seriöst godare än Obóy!!


SKA GÖRA EN BLOGG LISTA SÅ SKRIV EN KOMENTAR SÅ SKRIVER JA UPP DIN BLOGG DÄR OXÅ!!! kommer kunna läsa och komentera era bloggar lättare <3


Puss <3 ska plugga engelska o tyska nu <3! hoppas de inte va nåt mer XD, juste ska köra lite So oxå om jag hinner

Kommentarer
Postat av: clara

woerving.blogg.se



:D fast du läser redan x) <333

2009-01-15 @ 20:54:38
URL: http://woerving.blogg.se/
Postat av: Julia

Hoppas du läser den!!

2009-01-16 @ 16:39:57
URL: http://belsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0